2014. március 18., kedd

Nagyon köszönöm a díjat  -nak! :) 

Díj #1




Szabályok:
Írj 11 dolgot magadról
Válaszolj 11 kérdésre
Írj 11 kérdést
Küld tovább 11 blognak


 Írj 11 dolgot magadról:
1. Hatalmas családom van.
2. Imádok filmeket nézni.
3. Kedvenc színészem Will Smith és James Mcavoy.
4. Kedvenc énekesem Bruno Mars.
5. Kedven bandám a One Direction :)
6. Imádom a barátaimat.
7. Hatalmas kézilabda rajongó vagyok.
8. Rengeteget olvasok.
9. Szeretek Shakespeare idézeteket olvasni.
10. Elalvás előtt mindig zenét hallgatok.
11. Imádom az édességet.

Válaszolj 11 kérdésre:
1. Milyen zenéket szoktál hallgatni?
Nagyon váltózó. Mondhatnám úgyis, hogy mindenevő vagyok.
2. Miért kezdtél el blogot írni?
Igazából amiatt, hogy fejlődjek. Mindig is szerettem írni és bár tisztában vagyok vele, hogy sose lesz belőlem profi író, de jó látni, hogy talán egy kicsivel már most jobb vagyok, mint mikor elkezdtem.
3.Kedvenc szín?
Zöld.
4.Hány éves vagy?
17.
5.Mi a kedvenc filmed?
Rengeteg van, de imádom a Másnaposokat és az összes Will Smith filmet (Kedvencem a Bad boy). Ha jobban belegondolok, akkor idesorolhatnám az összes Johnny Depp és Leonardo Dicaprio filmet is.
6. Melyik zeneszámot hallgattad utoljára?
Chris Brown - Run It
7.Babonás vagy?
Hiszek a Péntek tizenháromban, de én úgy gondolom, hogy mivel mindenki szerencsétlenséget hozó napnak gondolja én jogosan mondhatom azt, hogy az a szerencsenapom :)
8. Kedvenc háziállat?
Kutya.
9. Hol élnél legszívesebben?
A Madagaszkár szigeten (Gyönyörű)
10. Mi az amire most leginkább vágysz?
Arra, hogy holnap ne írjunk töriből...
11. Van példaképed? Ha igen, akkor ki?
Van és talán elég elcsépelt dolog ilyet mondani, de az anyukám az.

1. Van kedvenc meséd? És ha igen, akkor melyik az?
2. Kedvenc előadó?
3. Hány éves vagy?
4. Kedvenc színészed? Ki az és miért?
5. Miért szeretsz blogot írni?
6. Ha választhatnál, akkor melyik hírességgel találkoznál a legszívesebben?
7. Van kedvenc magyar énekesed vagy színészed?
8. Milyen zenét hallgattál utoljára?
9. A jövőben szeretnél az írással foglalkozni, esetleg ebből megélni?
10. Kedvenc könyved?
11. Mi az a dolog amit mindenképpen elszeretnél érni harminc éves korod előtt?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése